Grattis Isabelle 22 år!!!

Så har den här dagen gått och min fina tjej har fyllt 22 år 🎉. Jag kan på allvar inte fatta vart de åren tagit vägen. Det känns inte som jättelänge sedan jag själv fyllde 22, men det är snart 20 😱 år sedan. 
Låg igår kväll och tänkte på alla minnen vi har tillsammans allt vi upplevt tillsammans och mitt hjärta fylldes av så mycket kärlek. Galet nästan att det kan få plats så mycket kärlek i en människa. Tänk att jag har förmånen att ha fyra fina barn att älska! Där kan vi snacka om att vara rik. 💕💕
Jag är så stolt över dig tjejen. Du har verkligen vuxit upp till en så duktig, självständig och målmedveten tjej. Och nu är det din sista födelsedag att fira när du bor hemma hos dina föräldrar, för snart ska du starta nästa kapitel i livet. 
Se till att fylla det också med glädje och minnen. 😘

Tyvärr har jag knappt hunnit gratta henne idag. Först jobbade hon inatt. (Hon har sovande "vak") sedan kom hon hem, svidade om och drog iväg till praktiken. När hon kom hem igen hann vi gratta henne en snabbis innan jag skulle på möte och när jag kom hem igen var Bella tillbaka på jobbet. Men det får vi ta igen på lördag. 🎉🎂🍾

Mötet jag var på ikväll var samfällighetens årsstämma. Det vart lite pirrigt hela dagen då jag satt som val till ordförande i styrelsen. Men kändes som om mötet gick bra och nu känns det spännande att få ta över ansvaret. Jag har bra back-up av vår fd ordförande samt att jag ska gå en utbildning via villaägarna i maj. Känns som om det kommer bli lärorikt. 😃
Nu blir det tack och god-natt då jag imorgon behöver vara lite fokuserad och förbereda inför lördagens födelsedagsfirande 🎉🎉






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!