Fler timmar önskas

Har haft en bra dag idag. På jobbet hade vi en otroligt lugn dag med lite barn, avdelningsplanering samt en dag som bara flöt på. En sån där dag när allt klaffar och alla känns nöjda och glada. 💕 Dessutom tog jag och Mimmi en promenad i solen på lunchrasten istället för att "sitta av" tiden i soffan. (Vilket såklart också är skönt ibland)

Men hur som haver känner jag att jag skulle behöva fler timmar på dygnet och gärna om jag fick önska fler dagar per vecka. Idag jobbade jag, hämtade Alva och åt mat (lagade den gjorde Isabelle så det behövdes inte). Därefter åkte jag till gymmet. Vilket såklart kändes jätteskönt, alldeles för länge sedan var det, vilket såklart kändes under passet. 
Körde ett kalasbra Bodypump-pass. Men klarade inte alls lika tunga vikter som jag brukar och var alldeles skakig i kroppen efteråt. 



När jag kom hem möttes jag och Andreas i dörren, han skulle på handbollsträning. Alva sov redan. Pojkarna hann jag prata med en kort stund innan det var dags att sova då var den dagen slut. 
Imorgon kommer Andreas hem sent och jag vill försöka få in ett löppass, onsdagkväll ska jag på möte på fritidsgården Hagan för oss vandrarvärdar tillsammans med polisen. Och så rullar liksom veckorna på. Jag värdesätter verkligen mina lediga fredagar, då jag hinner med barnen och familjen lite extra. Men fick jag några extra timmar, så skulle det kännas än bättre 🙃




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!