Firat Isabelle 22 år 🎉🍾💐

Idag har vi firat Bella som blev 22 i torsdags. Började  starta dagen med att baka bullar, äta frukost och förbereda inför dagen. 


Vid 13 kom min mamma o pappa o Ebba. Andreas mamma o pappa. Min bror Peter och Marie med familj samt Hanna o Nikki. Hon fick en massa fina presenter och vi bjöd på fika. Måste säga att jag älskade morotskakan jag bakat. Kul 💕

Efter en tacomiddag förberedde vi inför mer firande. Strax före 20 kom My o Krister, Helena o Tommy med barn och Lovisa, Jonas o Tina. Vi bjöd på lite snacks, Mello och en trevlig kväll (om jag får säga det själv) 









Bella har fått så mycket fint och jag hoppas hon haft en bra dag. Nu ska jag krypa ner i sängen.,ögonen går i kors. 💤




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!