Fick jobba en dag den här veckan

Efter att ha vabbat sedan i torsdags förra veckan tog jag mig till jobbet idag. Bella kunde ta Alva ett par timmar på fm  och Andreas fick ta em. Fick den här bilden av Bella. Alva hade badat 50! minuter idag 😊 det värmde mitt hjärta. Hon har mått LITE bättre idag och smakat både på lunchen och middagen. 


Till middag gjorde vi en kronärtskockssoppa idag. Den åt vi ihop med baconströssel och hemgjorda krutonger samt nygräddade baguetter. Kan varmt rekommendera, riktigt gott var det. 


Även det receptet hittat hos theresematochbak.se 😊

Alva somnade snabbt efter sagan ikväll. Men sov tyvärr bara en kort stund. Försökte natta om henne, men hon hostade jättemycket, att hon inte kunde somna. Tog upp henne så hon skulle få andas airomir. Sedan var leken i full gång och jag valde att låta henne vara vaken tills att Andreas kom hem från handbollsträningen. 

När vi gick upp för att sova hände något konstigt. Jag och Andreas gick och la oss i sängen och sa till Alva att komma o lägga sig. Vänta litet tag sa hon - Sedan gick hon o la sig i sin egen säng och somnade själv nästan bums. ALDRIG!! hänt förr ❤️




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!