Börjar jag bli stressad inför marathon?? 😝

Natten som var drömde jag återigen om marathon. Vi träffade någon vi kände som också skulle springa marathon, pratade om hur långa våra långpass var nu på träning och mina längsta låg på 20km, medan den vi pratade med sprang betydligt längre. Jag började bli stressad och undrade hur långt det är kvar 🙃 och fick till svar att det var på lördag nästa vecka 😱 HJÄLP! 
Då måste jag ut på ett ordentligt långt distanspass, men det tyckte inte de andra, för nu skulle vi vila och samla energi inför marathon 😖 💤

Snacka om att min kropp behöver få komma igång med träningen nu efter att jag legat däckad! 😃
Dags att tagga!!! 







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!