Bästa dagen på länge

Det blir verkligen bättre och bättre nu, vilket känns skönt. 
Idag provade jag att åka med Berit o Rolf till Jakobsberg en kort stund på förmiddagen. Började få lätt huvudvärk på hemväg, men klarade få stopp på den med endast två alvedon. 
Efter en kaffe fick jag skjuts till Lotta (Alvas dagmamma) och hade även Bella med mig om det skulle bli en repris från gårdagen, (när hon bestämde sig för att inte gå). Men idag var det inga som heslt bekymmer att ta sig raka vägen hem. Stolt liten tjej hade nämligen Bomullstrollet Busan med sig hem. 
Ett troll som ska hälsa på här hemma några dagar, läsa lite böcker och leka. Då var det bråttom hem för att inte Busan skulle frysa och för att hon skulle visa vart vi bor 😊💕




När jag på kvällen skulle krypa till sängs började det ila i nacken och huvudvärken började krypa sig på, men tror jag klarar det med endast en citodon. 
Känns verkligen som om livet är på väg tillbaka, även om orken tryter och rädslan för smärtan lurar. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!