Wenngarns slott, Mariefred m.m

I torsdags åkte jag och barnen med Helena och Tindra till Wenngarns slott, åt lunch och strosa omkring. 
Såå vackert, vilken miljö. Hit blir det absolut fler gånger. 







I fredags åkte jag och barnen till Hanna o Rickards landställe i Mariefred. Vilken idyll.
Hanna har visat bilder och berättat om stugan, men jag hade inte föreställt mig att det var så fint som det var. 

Det var härligt sommarväder även idag, så vi tog badväskan och begav oss till vattnet. De minsta barnen fick skjuts av Rickard på flakmoppe. Poppis. 






Christopher kastade pil och grävde lite. Tim hängde med Rickard som jobbade med grävmaskin och Alva o Nikki hoppade studsmatta o sprang runt o lekte. Vi dröjde oss kvar en stund på em, hade ingen riktig lust att rulla hemåt då alla roade sig så bra.




På kvällen hamnade vi hos My o Krister. Cathrine o Jimmy samt Ted o Helene var också där. Det var trevligt o vi dröjde oss kvar läänge. Andreas gick vid 02 och jag strax före 04. 
Det gjorde att vi var lite för trötta i lördags och inte fick särskilt mycket vettigt gjort. 

Idag söndag kom Isabelle o William hem för i gratulera Andeas o Alva på deras kommande födelsedagar. Andreas fick en snygg tröja från Michael Kors och Alva fick en såå fin klänning samt diadem. Hon verkligen älskade den och ville inte klä av den när hon skulle sova. 
-Den är så fin att jag aldrig behöver ta av den. 







Även mamma o pappa kom förbi. De hade 5 liter!!! blåbär med sig. Tusen tack för det. 😃🎉😃🎉
Vi grillade och åt middag tillsammans allihop. 

Imorgon börjar vår sista semestervecka o så fyller både Andreas o Alva år under veckan. ❤️❤️




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!