Så är jag igång med skolan!

Japp!! Nu är jag igång. I höst ska jag plugga matte och engelska. Jag kommer jobba som vanligt måndag till torsdag och kommer plugga matte på tisdagar och onsdagar i Kista sedan engelska i Kungsängen på torsdagar. Lägg till en massa läxor och hemstudier som krävs så kan du gissa vad jag kommer ägna mig åt i höst. 😉
Men jag har redan haft mina tre första lektioner och det är verkligen roligt. 
Det kommer vara tufft, men det kommer gå bra. 

Måste även få lägga ut en bild på de fina blommorna jag fick av Andreas igår. 
I måndags hamnade vi i lite diskussioner ang prioretingar. Man kan säga att det blixtrade här hemma, det händer inte ofta men det händer. 
Ser det som hans sett att "plåstra om" 💕






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!