Kvällens löpning

Efter att jag jobbat och varit i skolan på min första engelska lektion gav jag mig ut på en löprunda. Sist jag sprang (i söndags) fick jag stanna då jag fick ont i benhinnorna. Nu har det inte känts något alls sista dagarna och ville springa ett kort pass innan Midnattsloppet på lördag. Å det kändes så bra!! 😃
Absolut inga kanontider, men det var heller inte det som var tanken med passet. Men hela rundan kändes så där himla bra, när allt bara rullar på och kroppen nästan glömmer bort att man är ute o springer. 😃❤️
På rundan såg jag en näbbmus, en rådjur som sprang över vägen strax framför näsan på mig, samt en räv som sprang bredvid mig en stund men på ängen 2 meter ifrån. (Undrar om han ville leka?)

Nu hoppas jag att samma känsla infinner sig på Midnattsloppet på lördag. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!