Whhm 2017, och lite "dagens"

Så var jag anmäld till whhm 2017! Lika bra att anmäla sig till flera lopp längre fram, så man inte lägger av. 😉
Visar även en bild på armbandet som man fick efter helgens lopp, istället för medalj. 🏅 Kul idé 😊 och snyggt var det tycker jag. 

Alva övar för fullt på att göra kullerbyttor och nu har hon verkligen fått in snitsen. Stolt lite tjej 😊

Körde ett pass med PT ikväll med fokus på bröst, bröstrygg, samt bål. 💪🏻

Imorgon skriver Isabelle och William hos banken och mäklaren. Därefter börjar de flytta. Tanken är nog att de ska flytta innan helgen. Många blandade känslor i den här mammans mage och hjärta vill jag lova. Jag är verkligen lycklig för deras skull. Men jag kommer sakna henne. ❤️❤️❤️




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!