Vad har hänt under veckan då?

Jo jag har ju faktiskt fyllt år i tisdags. Hade en perfekt födelsedag. Jobbade först på dagen och när jag kom hem åt vi sushi till middag. Gott och enkelt. 
Jag fick presenter också 😃 
Hörlurar av Andreas som jag önskat mig. Löparstrumpor och energidryck (som jag också önskat mig) av Isabelle och William. 

Mamma och pappa kom också hit och gratulerade mig. Fick fina blommor och en äggkokare. Helt rätt när det äts så mycket ägg här hemma. 

Isabelle och Tim hade köpt med sig tolv!! olika sorters munkar hem till fikat 😜

Kvällen avslutades sedan på bästa sätt. Jag gav mig ut på en löprunda. Sprang en mil, fick till en skön löprunda när den är som allra bäst. 

I onsdags var jag med Tim till ortopeden. Han har problem med en "skräddarknuta". Vi fick bra besked, han ska nu få formgjuta ett par sulor och hoppas det blir bättre. Skulle det inte bli bättre, får han operera. 

Skulle kört ett pt-pass i onsdags, men det ombokades på eftermiddagen. Tog mig ändå iväg till gymmet men körde ett bodypump pass istället. 


Torsdagen vart lugnt och idag fredag har jag fått vara ledig. Det är verkligen lyx att få en dag hemma tillsammans med "den här" lilla godingen. 




Idag hann Alva och jag med en fika hos bästa farmor o farfar. 
Fotade den här i deras rabatt. En fin blomma som ropade Nu är det vår! i rabatten 😃😃

Isabelle hittade en låda med sin gamla babyborndocka med tillbehör i förrådet idag. Bella blev nostalgisk och Alva överlycklig som fick överta den. 



Jag och Andreas åkte till löplabbet i Stinsens köpcentrum. Blev ett par nya löparskor och nya sulor efter att återigen fått proffsigaste hjälpen av Peter. Tusen Tack Peter och löplabbet. 

Imorgon ska jag springa årets första lopp. Premiärmilen på Norra Djurgården. 
Andreas hämtade ut min nummerlapp i torsdags. ❤️🏃😃






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!