Premiärmilen

Nu är jag hemma och har ätit, duschat och slappat efter premiärmilen. 
Jag har några usla tävlingsnerver. För så fort det är dags för lopp mår jag skitkonstigt i huvudet. Vaknade imorse och kände mig småyr, och det är verkligen inte första gången när det är dags för lopp. Det går sedan över efter start. 
Loppet gick bra. Jag gick ut lite för hårt kände jag och fick sänka tempot efter tre km. Men det är svårt att inte gå ut för hårt med adrenalinkicken som skjutet till. Tog mig iaf i mål på tiden 56:45, vilket är klart sämre än mitt PB, men bästa tiden för i år. 

Andreas, Tim och Alva var med och hejade. Känns så himla bra att få sällskap och någon som väntar vid mål. Tack mitt hjärta 💕💕
Tim och Andreas är i Västerås nu, Tim spelar Irstablixten. Jag och Alva ska åka o handla middag och ikväll ska jag ut och nattvandra. 





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!