Mer träning

Idag har jag haft en bra onsdag som avslutades med ett grymt bra pt-pass.
Berättade för Narek (min pt på Nordic Wellnes) om mitt vänstra knä. (Fick ont efter söndagens långpass och kände även av det under gårdagens löprunda)
Han tyckte då vi skulle koncentrera dagens pass runt rehab knä. 
Så efter uppvärmning i trappmaskinen (i intervaller) körde vi ett grymt bra pass. Bla benpressen, jägarvila, stilla "marklyftl" lårpress, utfall mfl 
Var alldeles skakig i benen efteråt. Får jag inte träningsvärk i ben o rumpa imorgon, då får jag det nog aldrig 😝

Imorgon hade jag planerat att springa intervaller. Men har bestämt att löpningen ska få vila några dagar så mitt knä får återhämta sig. 
Torsdag imorgon och sista arbetsdagen för den här veckan. 😊




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!