Långdistanspass

Idag stod långdistans 22km på planeringen. Passet kändes tungt ganska tidigt, antar att det var gårdagens lopp som sa sitt i benen. Men även om det bitvis var tungt och då framför allt på slutet var jag ändå nöjd med resultatet. 22km på 140 minuter, kan bli betydligt mycket bättre såklart, men nöjd idag. 😃

Något jag behöver försöka få tag i är ett nytt vätskebälte. Bältet jag springer med idag tycker jag väldigt mycket om. Men tyvärr rymmer det för lite vatten för långdistanserna nu. De tar bara 2 X 2 dl och jag skulle behöva ha med mer vätska. Blir till att leta reda på annat. 

Om jag ska summera veckan som gått blev det
Måndag: bodypump
Tisdag: löpning 10km med "fartlek" 
Onsdag: bodypump
Torsdag och fredag vila
Lördag: premiärmilen på 56:45
Söndag: löpning 22 km på 140min
Nöjd med veckan ur träningssynpunkt. 
Startar nästa med att börja med att låta min kropp återhämta sig, men efter det väntas fler löppass och ett pt-pass



Postat av Emilie Levinsson

Riktigt imponerande!=)

Svar: Åh, tack 😊
Catrine Birkenstedt

Datum: 2016-04-03 | Tid: 20:40:28
Blogg: http://loveyourbody.blo.gg/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!