Isabelle flyttar hemifrån 💕 och ledig fredag

I onsdags skrev Isabelle och William på kontraktet på deras nya lägenhet. Alva var helt upp o ner i onsdags morse bara grät o grät, helt otröstlig, trodde ett tag att hon var på väg att bli sjuk, men det gick över när vi kom till Lotta. 
Sedan förstod jag varför på eftermiddagen, för då William kom hem med bilen för att hämta nästa lass kartonger och skrivbordet, då bröt hon ihop igen. Grät hela kvällen och sa att min Bella får inte flytta 💔😢 
Det gjorde så ont i mig.
I torsdags åt vi middag tillsammans sedan kom hennes kompis Johan med släp och hjälpte dem med de sista. Att stå där i fönstret och vinka hej då med Alva i famnen utan att börja gråta det var en omöjlighet.
Jag är verkligen glad för deras skull! 💕 Att de köpt en lägenhet tillsammans och nu ska starta nästa kapitel i livet. Men jag kommer sakna henne här hemma. Min älskade fina tjej ❤️
Tim hade iaf bråttom 😉 De hann knappt stänga dörren innan han ville börja flytta över sin säng till hans nu nya rum 😝

Idag är det fredag och jag har i vanlig ordning varit ledig.
Efter lite fix åkte jag och Alva till Isabelle. Vi var först till Ackes färgcenter för att köpa färg till nya lägenheten. Blev att jag också köpte färg till Alvas blivande rum. 😊

Vi blev hungriga och köpte med oss lunch. Då möblerna skulle levereras senare fick vi "pick-nicka" på golvet till Alvas stora förtjusning 😃



Därefter blev det en kaffe hos mamma o pappa. Känns som om vi kommer hinna ses oftare nu när Bella flyttat till Enköping. 💕
Åkte också till lilla lillebror. Blev en trevlig stund där med kaffe och samtal. Kändes verkligen bra att träffas och Alva lekte med Amanda 💕💕

Hemma igen gav jag mig ut på en mil löpning med intervaller. Blev 8 X 800m med upp- och nedjogg. Blev ett bra pass, som var skönt att springa. Underbart väder fick jag också. En bra dag med andra ord. ☀️

Imorgon är det Valborg, då är planen att starta med bodypump och sedan blir det middag med Tina och Jonas.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!