Ingen föräldrarvandring ikväll :(

Jag är en av Hagnäs vandrarvärdar, vilket jag tycker är väldigt trevligt. Men en kväll som denna när man planerar sin lördagkväll för att vandra tillsammans med andra föräldrar, men INGEN från den kallade klassen dyker upp och vandringen får ställas in, då känns det faktiskt rätt värdelöst. 
Satt ensam på Hagan fram till 20 över åtta, utan att någon kom, så då var det bara att ge sig av hemåt igen. Ledsamt 

Hade jag vetat att det inte skulle bli någon vandring hade jag också kunnat tänkt mig förgylla middagen med ett gott glas rött, vilket jag stod över nu.

Blev en film i soffan tillsammans med Tim och Andreas Rock the Kasbah en helt okej film, men ingen "måste se film"


Imorgon hoppas jag kunna få tiden att räcka till ett långpass. Får se om jag lyckas eftersom jag då behöver barnvakt. Andreas kommer åka till Västerås med Tim för Irstablixten. 






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!