💕25 Ă„r tillsammans💕

Vet att det var lĂ€nge sedan jag skrev nĂ„got innan förra inlĂ€gget och tĂ€nkte att det inte hĂ€nt sĂ„ mycket mer Ă€n det vanliga jobb, trĂ€ning osv 
Men sĂ„ kom jag pĂ„ att det har det ju visst. Förra veckan nĂ€rmare bestĂ€mt den 21:a april. DĂ„ var det faktiskt 25 Ă„r ❣❣❣ sedan var vĂ€nskap pĂ„ riktigt övergick till nĂ„got mycket större. Jag trĂ€ffades av kĂ€rleken som en blixt frĂ„n klar himmel. För det var precis sĂ„ det var. Vi hade varit kompisar en tid, och den hĂ€r dagen skulle vi pĂ„ bilmĂ€ssan. Jag minns precis ögonblicket. Vi stĂ„r framför nĂ„gon bil, minns inte vad för en, men en blĂ„ 😝 Jag ser Andreas och det bara knyter sig i mig. Jag Ă€r KĂ€r!!
Och samma kĂ€nsla drabbade Andreas den dagen. 
💕 Sedan den dagen har det varit vi 💕
Vi har sĂ„ mycket minnen tillsammans, sĂ„ mycket vi varit med om. Men framför allt, sĂ„ ser jag sĂ„ otroligt mycket fram emot allt vi har framför oss. För jag Ă€lskar den hĂ€r mannen sĂ„ mycket att det Ă€r galet. Verkligen det bĂ€sta som hĂ€nt mig❣ och tĂ€nk att han ligger nu hĂ€r bredvid och jag ska Ă„terigen fĂ„ somna och vakna bredvid honom.
Det Ă€r lycka 😘






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej pÄ bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÄg mig?
Tack för din kommentar!