Tjejmilen 2015 (bla)

Så var det dags. Tjejmilen 2015, sa förra året att jag aldrig mer skulle springa tjejmilen då jag tyckte det var alldeles för trångt, men då jag jade chansen att springa i en seedad startgrupp i år så bar det av. Kände på mig att jag skulle göra ett bra lopp i år, men att det skulle gå SÅ BRA 😃 Det kunde jag aldrig tro! Kom i mål på tiden 51:43! 🏁 Jag är galet nöjd över vad jag presterat. 







Efter att ha sprungit milen åkte vi vidare till Lidingö, där Tim spelar handbollscup i helgen. Tyvärr förlorade de sina matcher, men det var väldigt roligt att se. Tycker Tim har vuxit och utvecklats massor. 😊



Till sist vet jag inte om jag är riktigt klok. 😁 Taggad efter dagens lopp, har jag anmält mig till halvmaraton nästa helg. #Endrömjaghaft Känner mig redan nervös. 😝🏃💕




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!