Testat yoga för första gången.

Kom hem från jobbet till en ledsen, förtvivlad och alldeles jättetrött Alva. Tänker att hon antingen inte sovit på dagen idag eller är på väg att bli sjuk. Får hoppas på det första 😉 

Bella hade lagat middag idag. Öländsk Lufsa blev det. De har vi aldrig ätit, men det smakade riktigt bra tyckte jag. 

Åkte iväg till gymmet efter att ha hämtat Tim från handbollsträningen. Körde första mitt styrkepass och därefter provade jag på ett yoga60 pass. Första gången ever jag provade på ett pass Yoga och måste säga att jag tyckte det var bättre än vad jag kunnat tro. Det var liksom styrka, stretch och avslappning i samma pass. Efter en dag med många tankar i huvudet och många bollar i luften kändes det här som ett underbart skönt pass, hoppas på att prova fler gånger. Spännande att se om jag känner av något i kroppen imorgon, eftersom det är ett för mig helt nytt pass. 



Ringde upp rektorn på Fridegårdsgymnasiet idag. Hon berättade att det finns en ledig plats på natur där, men att hon behövde Christophers betyg för att se om han var behörig. Jag åkte hem på lunchrasten, hämtade betygen och åkte med dem till Rolf o Berit som åkte till gymnasiet och lämnade dem. Men än har vi inte hört något mer, men hoppas vi gör det tidigt imorgon. 
Imorgon har även Tim utvecklingssamtal på skolan, som tur är kan Andreas ta det, även om jag helst av allt skulle velat vara med. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!