Regnig söndag

Hela dagen idag har det regnat, man vad gör det... finns alltid saker att hitta på. Andreas var med Tim på handboll, semifinal i Lidingöcupen, de åkte ut i sudden. Tråkigt, men de gjorde att dom kom hem tidigt. 
Skrev shoppinglista och planerade maten för veckan. Efter en tur till Coop blev det en sväng till Stinsen. Köpte boken Petter och hans fyra getter till Alva. Hon älskade den, läst den flera gånger idag. Men den hör veckan ska den få följa med till jobbet och förgylla barnens lässtund. 😊 
Köpte även boken - Kaninen som så gärna ville somna. En bok som jag hört mycket gott om. Blev tvungen att köpa den o se om den är så bra som alla säger. Barnen ska när man läser den ha lättare att komma till ro och somna. Andreas läste den för första gången ikväll för Alva, hon somnade inte till boken, men strax därefter, ska bli spännande att se hur det utvecklar sig och även om jag får lättare att natta henne, då det främst är Andreas som "kan" natta henne.

Jag hann även med ett styrkepass på gymmet ikväll.
På väg dit såg jag en fantastiskt fin regnbåge som jag hann fota när jag kom fram. 






Känns som om vi haft en bra helg och imorgon drar vi igång en ny vecka. Startar måndag med ett möte på Christophers nya skola, som jag hoppas blir bra. Avslutar måndagen med styrelsemöte. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!