Passade på att springa under Tims träning 🏃

Skjutsade ner Tim till handbollsträningen och passade samtidigt på att springa. Blev ett väldigt "lätt" intervallpass då jag valde att springa till IP och där springa på löparbanan. Så väldigt flackt. Blev ändå totalt en mil. Och sprang på mitt personbästa, vilket får ses som väldigt bra då jag sprang "intervallstege"

När jag sprungit klart samt under kvällen kände jag att jag hade ont i höfböjaren, vilket skrämmer mig då det är en obehaglig smärta som jag kan känna igen 😱 Så nu blir det ingen mer löpning innan helgens löparläger.

Hann även med att se Tims handbollsträning, läsa igenom Bellas examination samt lite annat smått och gott. 😊






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!