Handbollsmatch, 2-års kalas mm under helgen

Helgen startade redan fredag morgon för mig, då jag är ledig på fredagar. Att få vakna upp på fredag morgon och veta att jag och Alva har en hel dag tillsammans att mysa på gör mig så lycklig. Satt och tittade på henne till frukost i fredags och får glädjefjärilar i hela kroppen. 

Hann även med ett läkarbesök med Tim på dagen och ett styrketräningspass innan middagen i fredags.

Lördagen bjöds på handboll. Tim spelade två matcher. De vann en och förlorade en match. Men de var grymma i båda matcherna. Är så stolt över Tim  som börjar bli så duktig. 😊




Efter matchen hann vi med en snabb kopp kaffe hos Berit och Rolf innan jag och Tim begav oss till Täby centrum. Där blev det lunch och lite shopping. 
Bla kom jag hem med de här två snygga träningströjorna till mig 😊.



På kvällen kom mamma och pappa hit på middag. Mycket trevligt, det var länge sedan vi sågs nu. 💕 Vi bjöd på god Australiensk flankstek, potatisgratäng, rotsaksgratäng, bearnaisesås, rödvinssås, sallad och rödvin 😜 Mums

Idag söndag startade vi dagen med en fantastiskt skön löprunda efter frukost. Jag och Andreas sprang 18km ute på övningsområdet, solen sken och luften kändes höstigt frisk. 💕💕 Efteråt har jag haft en skön matt känsla i kroppen resten av dagen. 



Det som däremot var mindre skönt kan jag lova, var skavsåret jag fick efter behån. Aldrig mer att jag springer en längre löprunda med byglar i sportbehån. Gjorde galet ont i duschen 😖 

Helgen avslutades med ett trevligt 2-års kalas. Fina Klara fyllde två för en vecka sedan och det firades idag med pompa och ståt. Grattis Klara som nu är 2 år🎉🎂💕








Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!