Grattat Amanda 15 år och lite annat 😊

Efter jobbet idag blev vi bjudna på middag och fika hos Amanda (barnens kusin) som blir 15 idag. Roligt att få gratta henne på hennes riktiga födelsedag. Svårt att fatta bara att hon redan blivit 15. Jag vet att jag lovat mig själv att INTE säga - åh, vad stor du blivit. Men jag får verkligen bita mig själv i tungan många gånger för att låta bli, för jag tycker faktiskt inte det var så länge sedan vi var upp och hälsade på henne för första gången på Danderyd, då hon bara var några dagar gammal. Hur Christopher som då bara var ett år så gärna vill hålla henne. 15 år sedan!!! Det är faktiskt galet. Finaste Amanda, Alva var så glad att hon fick hoppa studsmatta med dig och vi alla är så glada att vi fick komma till dig just idag. Tack tjejen! 💕😃

Innan vi åkte hann jag med en skön runda i spåret 5 km och 27 minuter blev det, känner mig taggad till tjejmilen på lördag. 🏃😃 Men nu blir det vila löpningen till dess. 

Sedan har min älskade Christopher bestämt sig för att han vill byta gymnasieprogram. Det har varit mitt huvudbry några dagar. Gör så ont i mig när barnen inte mår bra. Men nu hoppas jag vi fått napp. Fick ett mail ikväll och ska ringa rektorn på skolan imorgon, jag hoppas verkligen på det bästa. 
Till dess sov gott och se till att morgondagen blir bra. 
Kram 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!