Bra träningsdag

Slutade tidigt (för mig) idag 15:30. Efter att ha hämtat hem Alva och hunnit myst med henne gav jag mig ut i spåret. Blev en skön runda med intervaller i löpstege. Det kändes så himla bra, kände mig stark och hade nog kunnat ta ut mig lite mer faktiskt.


 Hemma igen var maten klar. Det är också lyx att komma hem och någon annan lagat mat. Bestämde mig för att köra ett pass yoga också ikväll. Just nu, i mitt liv, när mycket känns stressigt känns det bra att få träna och kanske än mer bra att få gå på lite yoga. Kom till gymmet så pass långt innan yogan började att jag faktiskt även hann med mitt styrkepass som jag hoppade över igår. 💪😊



Andreas kom förresten hem idag med nya skor till mig från löplabbet. 😃 Var först osäker på hur de skulle passa när jag inte provat. Men jag har ju provat ut så många andra skor där tidigare, hos samma säljare att dom lyckades riktigt bra. 😃 satt som en smäck på foten 😉 

Fler såna här dagar önskas. Har känts som en bra dag. 
Just det en sak till.... Christopher kom hem från skolan idag och var så glad över att matteprovet han skrev idag hade känts bra!!! Han som alltid haft så svårt för matte. Kanske börjat det lossna nu ✊🏻 När barnen mår bra, då mår jag bra 💕💕💕💕




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!