Blev akuten med Andreas efter jobbet 😱

HĂ€mtade Alva som vanligt hos Malin efter jobbet, kommer hem och ser Andreas bil pĂ„ parkeringen. Tycker det Ă€r konstigt för han brukar komma nĂ„gra minuter efter mig, som en klocka. 
Kommer innanför dörren och ser Andreas kritiblek och ser ut att ha ont. FrĂ„gar om vi ska Ă„ka till lĂ€karen och han svarar -Ja DĂ„ blir jag rĂ€dd, för han Ă€r för det första aldrig sjuk och om jag nĂ„gongĂ„ng tycker det, sĂ„ Ă„ker han iaf aldrig till lĂ€karen. 
Men sĂ„ ont som han hade, har jag aldrig sett honom ha. 
Vi Ă„ker till Danderyd och fĂ„r hjĂ€lp ganska omgĂ„ende, fast vĂ€ntrummet Ă€r fullt. Han fĂ„r efter ett gĂ€ng prover o undersökningar en massa smĂ€rtstillande  , sĂ„ till slut kan han hantera smĂ€rtorna. 
Man misstĂ€nker gallsten eller njursten framförallt, men Ă€ven osĂ€kra pĂ„ om det kan vara en blindtarm. 
Han kan fĂ„ lĂ€ggas in över natten, men dĂ„ man Ă€ndĂ„ inget kommer göra förrĂ€n nya prover imorgon bitti, sĂ„ ville han sova hemma. SĂ„ nu Ă€r vi hemma igen och hans snĂ€lla pappa skjutsar in honom imorgon bitti. Jag har pratat med Lotta, som lovat att jag fĂ„r lĂ€mna Alva tidigare imorgon. 
SĂ„ dĂ„ kommer jag till jobbet imorgon, men ska erkĂ€nna att det kĂ€nns olustigt nĂ€r han inte mĂ„r bra. Min man Ă€r stark, sĂ„ har det alltid varit, det hĂ€r har jag aldrig varit med om och det Ă€r olustigt. 
Älskar dig min skatt. 
Vill inte lĂ€gga ut nĂ„gon bild pĂ„ honom nĂ€r han inte mĂ„r bra, sĂ„ blir ett par fötter 😕

NĂ€r vi kom hem och jag gick igenom posten hade mitt starbevis kommit 😁
SpĂ€nnande 






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej pÄ bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÄg mig?
Tack för din kommentar!