Lyx att få vara ledig med Alva på fredagar

Så var det fredag igen och jag är verkligen så tacksam att jag har möjlighet att vara ledig med Alva på fredagar. Lyx för både henne och mig att vara hemma och njuta tillsammans. Idag behövde vi åka och köpa lite nya skor, kläder och skalkläder till henne. Även Isabelle var ledig idag och var med till Täby vilken kändes än roligare. 
Hittade allt vi sökte 😃 Lunch åt vi på Joes & the juice 😋 Gott






Innan vi åkte hem stannade vi till hos Berit och Rolf på en kaffe. Passade samtidigt på att plocka björnbär. Funderar på att försöka mig på att göra lite bjönrnbärsmarmelad...om jag hinner innan barnen äter upp allt 😝



Dagen bjöd även på fantastiskt höstväder, så självklart hann vi vara ute och leka lite också.




Träffade Denise med barnen ute i lekparken och upptäckte att vi hade samma goda smak på kläder. Se så fina kompisarna är tillsammans 😍


Efter middagen blev det att titta lite på handboll. Andreas spelade trim-match och det var allt annat än spännande då motståndarna bara hade fyra utespelare plus målvakt med sig 😝 



Nu blir det snart till att krypa till sängs då det väntar löparweekend på Gällöfsta lördag-söndag. Incheckning på Gällöfsta klockan 9 imorgon, då ska jag först plocka upp lite folk från Kungsängens station. 
Ska bli såå spännande och hoppas få en massa bra tips. 😃😃




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!