Yasuragi med Tim

Vilken fantastisk må-bra-dag. 
Vaknade klockan sju i morse, kände mig pigg, så jag klev upp o åkte till gymmet. Hemma igen packade vi oss iordning o begav oss mot stora staden. Jag och Tim åkte till Yasuragi. En tripp som både jag o Tim behöver. Känns lyx de gånger man unnar sig att göra något med ett av barnen, önskar jag hade möjlighet att göra det oftare. Andreas skjutsade oss till Spånga, så vi skulle slippa åka med ersättningsbussarna. Därifrån tog vi tåget och båten. 








Att tassa runt på Yasuragi i yakuta hela dagen. Både vid badet, maten och aktiviteter, är bara det i sig en avkoppling. 



Tim och jag har provat något idag, som ingen av oss någonsin provat förr... Fiskpedikyr. Först när man stoppade ner fötterna till fiskarna, kittlade det så det var svårt att hålla sig för skratt, men sedan var det riktigt skönt. Som att sitta med fötterna i riktigt kolsyrat vatten. 



Sedan har vi såklart badat, ätit GOD mat och badat ännu mer. Både inne o ute i härliga varma "källor". 










Det sista vi gjorde innan vi skulle gå o sova var ett besök vid baren, Tim ville ha en drink. Men han var så trött att han  bad om att få gå o sova innan drinken var slut 😊. Nu sover han gott sedan ett tag tillbaka o det ska jag också göra. 😘



Postat av Tina

Det ser otroligt mysigt ut!!!


Svar: Det var verkligen uppskattat av både mig och Tim 😊
Catrine Birkenstedt

Datum: 2015-07-27 | Tid: 07:03:35



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!