Torsdag, två dagar kvar..

Idag är det torsdag, vilket innebär att om två dagar ska vi ha 40-års fest och 2-års kalas hemma. Men inte kan jag påstå att jag har direkt någon koll på någonting för det. 😝
Började iaf dagen med en skön löprunda, 3' 1' intervaller. 
När jag kom hem skulle även Andreas ge sig ut i spåret. Han skulle inte springa så långt eftersom han inte varit ute på ett tag... Eller hur... 1,5 mil senare 😂
Under tiden planerade jag upp maten inför lördagen och skrev inköpslista. Jag och My åkte till Ica och shoppade, jag inför lördagen och My likaså (Emma blir 15 år då) 
Efter middagen var det återigen dags att stöka i köket för än mer matlagning. Den här gången fick jag hjälp av ungdomarna med potatisskalningen 👍

Förra helgen då jag skalade mycket lök provade jag med tändstickor i munnen, vilket jag hört skulle hjälpa mot "gråtiga" ögon. Det hjälpte ingenting. Så tipsade Tina om att man skulle lägga lökskal på huvudet 😂😂 haha, men självklart måste jag prova och FAKTISKT, jag tror det fungerade. Iaf ganska bra 😜

Sedan fastnade vi  hos våra fina vänner My och Krister. Även Tommy kom förbi, vilket var väldigt trevligt. Tyvärr kunde jag inte stanna så länge eftersom Alva vaknade och hade svårt att somna om, 💕


 
Imorgon är en ny dag, och då kan jag lova, kommer vi inte vara sysslolösa, 😁

Postat av Tina

Roligt att du testade 😄👏 och att det verkar fungera är ju fantastisk, det trodde jag inte riktigt.

Svar: Haha inte jag heller faktiskt. Tog inte bort allt obehag, men tog man bort skalet blev det sju resor värre. Sedan bättre igen... Psykiskt eller inte 😉
Catrine Birkenstedt

Datum: 2015-07-31 | Tid: 07:00:01



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!