River väggen

Vet att jag för några år sedan pratade om att riva väggen mellan hall och kök, men då hette det att det inte gick pga all el som var dragen i den väggen. Men när man får med maken på tåget så finns inga hinder. Så idag revs väggen och imorgon kommer vår fina vän Jonas över i hjälper oss med elen. 😊



Medan Andreas jobbade i hallen, fick Christopher  hjälpa till med Alva en liten stund så jag fick ge mig ut en sväng i spåret. Precis som igår, så kändes det lite motigt när jag skulle ge mig ut. Men till skillnad från igår, kändes det bäst när  jag väl kommit ut. Slog dessutom personbästa på 5km. Just nu känns det som om jag är inne i ett Stim, slår nya rekord hela tiden. 

Till middagen fick vi "celebert" besök av My och Emma. Mycket trevligt var det. Vi fastade såklart efter maten med lite vin och många trevliga samtal. Älskar verkligen dessa sommarnätter när man kan "fastna" på altanen halva natten. Även Hanna som varit bortrest över helgen kom ner. 💕







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!