Löprunda och nattsudd

Imorse strax efter nio fick jag ett mess... Jag var precis på väg upp ur sängen, om jag skulle följa med ut på en löprunda. Jag har alltid hävdat att jag helst springer själv, men tänkte samtidigt att det kunde vara trevligt. Så jag gav det en chans. O jag ska helt ärligt säga att det var trevligt, visst, det blev inget PB men det kan man inte räkna med när man springer i pratar samtidigt. När vi sprungit nästan 5km bestämmer jag mig för att fortsätta o trodde jag skulle öka tempot, men möta av stans motvind. Fortsätter ändå 6km till, vilket kändes bra. 1,1 mils löpning får bli dagens pass. 😃

Därefter var jag bla ut o övningskörde med Isabelle, handlade, hämtade William mm 
Trevlig dag som avslutades med ännu trevligare nattsudd tillsammans med familjen samt familjen Perssons 💕



Här kommer även en liten bild på Alva, som fått hjälp med alla kuddar av Tim.






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!