Frissan, träning och förberedelser

Idag var det dags igen för ett besök hos frissan. Känns alltid så bra när jag går därifrån. Alltid lika nöjd, 😃
Måste faktiskt få göra lite "reklam" för min frisör. Carro på Carros saxotek i Bålsta. Underbar människa och duktig samt  brutalt ärlig. Är så glad att jag "hittat" henne. 
Försökte ta lite bilder på håret. Ett när jag satt i bilen och ett hemma. Ingen av bilderna är något jag egentligen vill visa, då det var lättare sagt än gjort att ta bild på sig själv, men håret fick två helt olika nyanser beroende på ljus, så här kommer båda bilderna ändå. 😜 måste ju spara dagens resultat, 



Kom hem från frissan och svidade om för att dra till gymmet. Är som jag tidigare skrivit inne i någon träningssvacka nu. Känns tungt att ta sig iväg, men som tur är känns det nu roligt när jag väl tränar. Hoppas det snart kommer tillbaka, då jag hela tiden längtar efter att åka, så jag slipper släpa mig iväg. 😊

Idag har planeringen inför lördagens fest fortsatt. Bla har vi nu kommit fram till vad det blir för mat och endel inhandling har påbörjats. Viss mat har också påbörjats 😊 Vi kommer inte gå sysslolösa iaf den här sista veckan innan jag börjar jobba.

För tänk att på måndag börjar jag jobba igen. Då har jag varit hemma ca två och ett halvt år. Känns helt overkligt att jag ska tillbaka nu. 💕




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!