En dag på stan utan barn

Många gånger blir jag upp över öronen förälskad i min man, tex en dag som idag. Jag har en tid varit stressad och uppe i varv, bla över att just nu aldrig få vara ens en liten stund ifred, knappt man får gå på toa utan barn i knät. 
Vi hade pratat om att idag ta oss in till stan, imorse ville jag avboka för jag kände mig stressad över allt möjligt. Men Nej! Så blev det inte! Idag gör vi stan och TACK! Bästa hjärtat för de. Precis vad jag behövde och nerverna kröp tillbaka. 
Började med att jag lämnade av Christopher vid Almare Stäket, där han just nu sommarjobbar ( tredje veckan av tre, blir så stolt över honom) Sedan åkte jag vidare till gymmet, även om det idag också kändes motigt att ta sig dit, så är det ändå bara kämpa sig igenom den här perioden, ta sig i kragen och träna ändå. 

Vi tog sedan o åkte kommunalt in till stan, vilket vi inte brukar göra, men för att båda skulle få njuta av ett glas vin till maten. Och trots ersättningsbussar och krånglig väg att åka gick det bra och lätt värt det. 



Inne i stan besökte vi först disigual, där jag köpte både jeans och klänning. 
Därefter lunch på Fridays i Kungsträdgården. Blev en god Ceasarsallad för mig. 



Därefter behövde jag även köpa mig nya behå och sportbehå. Vi hittade det, provade många andra kläder med, men var nöjd med vad jag hittat. 

Middag blev det på Jeansens bøfhus, gott och fantastiskt trevligt såklart. Att få sitta tillsammans, få prata med varandra och hinna prata till punkt, det är lyx ibland 😉💕 



Älskar Dig min bästa man! Tack för att vi kom iväg idag och att du känner mig utan och innan, så du vet vad jag behöver. 
Bella fick äran att passa sina fina småsyskon, vilket hon såklart gjorde med bravur på Skansen, så även barnen haft en bra dag. 💕




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!