Elen omdragen och mammig snart 2-åring

Idag har Jonas varit här och dragit om elen i hallen där vi tagit bort en vägg. Insåg att jag inte alls har koll på hur sånt där fungerar. Jag trodde det bara var att typ skarva och dra vidare, men så lätt var det inte. Jonas var här många timmar och slet, men nu är iaf elen på plats och bara resten återstår, gips, färg, knappar, lister, tröskel mm Men tror iaf  det kommer bli bra.

Jag har varit trött idag, visst satt jag uppe sent med Hanna och My igår, men så här trött känns ju galet. Vet att jag är väldigt väderberoende och det här vädret vi har nu är ju allt annat än spännande. Ena sekunden regnar  det, sedan skiner solen och i nästa sekund kommer ett åskoväder över oss. Trött har jag varit och less på att inte ha några trevliga planer. Sedan blir det inte bättre av att Alva som självklart är världens charmigaste, mysigaste snart tvååring, just nu är så mammig att jag nästan kvävs. Hon vill sitta upp i mig precis hela tiden! Om jag inte har FULL fokus på henne så blir hon ledsen och pipig. Jag säger inte att jag inte vill vara med henne, för självklart älskar jag att få vara med henne. Men när hon blir ledsen så fort hon inte får mamma till 100%, då kvävs jag. 

Min finaste älskade unge 💕




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!