Dag två - Yasuragi

Vaknade av att klockan ringde halv åtta, ville ju inte sova bort dagen. 😊
Startade med frukosten som fick fem stjärnor av fem möjliga. Så gott! Direkt efter frukost provade vi på Mindfullnes, otroligt skönt tyckte jag. Tim tyckte det var trevligt en stund, sedan märkte jag på honom att han ville det skulle ta slut, så han kunde gå o bada. Men han var duktig o var med hela vägen ändå. 




Sedan var det såklart ännu mer bad, blandat med lite fika. 




När vi checkat ut gick vi något som kallas "Sinnenas stig", otroligt vackert tycker jag. Här kommer en bildkavalkad därifrån. 









Andreas var gullig och hämtade oss. För hur mysigt den än var att ta sig hit med båt. Så var vi nu trötta så det var skönt att hoppa in i bilen och få skjuts hem.
Nu ska vi snart krypa upp i soffan och se på fifty shades of grey. Andreas hade köpt den. Får se om jag tycker om filmen, för jag uppskattade aldrig böckerna. 

Isabelle och William är på väg mot Ullared. De lånade bilen och åkte efter middagen. Sötnosarna ska sova i bilen. Såg faktiskt ganska mysigt ut när de hade bäddat med madrass, täcke och kuddar. 






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!