Bror min fyller år och träningsglädjen återfunnen 😃

🎼 Idag är ingen vanlig dag, för idag är Patriks födelsedag! Hurra, Hurra, Hurra🎶 Men jag får Gratta lillebror en annan dag för han firar sin födelsedag i värmen. Men ett stort Grattis till min fina Lillebror. 

I morse efter att lämnat av Christioher vid hans sommarjobb åkte jag till gymmet. Fick idag sällskap av Tina. Det kändes så bra. Jag har under några tillfällen tyckt det har känts motigt att ta mig iväg o träna. Det har skrämt mig lite. För "förr" innan jag började träna med hjälp av min pt Calle ( callestrandh.se ) hade jag lätt att tycka träningen var trist och gav upp. Nu har jag tränat med Calles hjälp sedan september tror jag. Trots att jag fick en stressfraktur i bäckenet i november, vilket gjorde att jag blev tvingad att pausa träningen ett tag, så kom jag tillbaka med samma vilja som innan skadan. Så nu när jag under fyra pass fått tagit mig i kragen och burit iväg mig för att träna, blev jag lite oroad, men jag tränade alla tänkta pass ändå. Och idag! Idag kände jag att träningsglädjen var tillbaka 😃💪
Det känns så himla bra. Inget kan stoppa mig nu! (Hoppas jag 😊)






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!