Bästa teamet 💕

Efter morgonens frukost åkte Andreas till bolaget och då han kom hem åkte jag till Coop. 



Måste säga att jag och Andreas är bästa teamet what so ever. Nu har vi under några dagar förberett med maten inför morgondagen. Idag hade vi ett fullspäckat schema, och båda vet hela tiden vad som ska göras, vi kompletterar verkligen varandra så bra. Visste väl att jag gjorde bästa valet i mitt liv, den där dagen i april för 23 år sedan! 💕 Äskar dig min skatt !
Sedan får vi väl se om vi lyckades imorgon 😉
Lägger lite bilder, utan att försöka avslöja för mycket vad det blir imorgon.



När det var dags för middag var vi däremot ganska less på att laga mat eller också fanns det helt enkelt ingen plats för det i köket, så då blev det sushi 😜



Dags för en brake för mig efter maten, blev en tur till gymmet och ett skönt styrkepass. Kändes så himla bra idag!! 🎉🎉 var lätt att ta sig iväg och passet kändes riktigt roligt! Hoppas min lilla svacka nu ger med sig. För träningen ska och kommer förbli en del av mitt liv nu. Snart har jag tränat intensivt ett helt år! Med ett uppehåll vid bäckenfrakturen. 


 
Möblerade lite när jag kom hem och röjde undan lite, men efter en dusch unnade vi oss vila och kröp upp i soffan med lite gott att dricka ❤️

Isabelle och William åkte in med ett gäng kompisar till stan ikväll, tror club götha stod på besökslistan, hoppas dom har roligt. Bad om ett lite foto och fick ett här på Bella och hennes fina kompis Emma 💕🎉💕






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!