Mos och löpning på en ledig tisdag.

Rätt skönt att vara ledig. Att få vakna och bara ta dagen som den kommer. 
Idag åkte vi till mall of Scandinavia för att hämta Andreas skjorta som skräddaren sytt in. Grymt snygg skjorta tycker jag, bild kommer nog på torsdag,  för jag gissar att det blir då den används. 
När vi är på mos så fastnar Alva alltid vid fontänen. Fick hon så skulle hon absolut hoppa i och bada skulle jag gissa. 

Medan Andreas och Tim gick och tittade i lite affärer stannade jag och Alva kvar vid en liten lekhörna vi sprang på. Höll knappt på att få henne därifrån heller, men lockade med att hon skulle få åka rulltrappa, det är också en väldigt rolig aktivitet 😝

Hemma igen drog jag på mig löparkläderna och begav mig ut i spåret. Planen var att springa 8 km i lugnt "prattempo". Så jag löpte på och det var fantastiskt skönt, OJ vad jag saknat löpningen kände jag när jag var ut. Men tyvärr sa mitt knä ifrån 😡 Kändes precis som när jag hade problem med löparknä, gjorde även ont upp i höfböjaren. Så 8 tänkta km fick bli 5,6 istället. Tänker att det kanske kan bero på kylan , underlaget, broddarna. Tre faktorer som jag inte är van vid. Blir nya tag om några dagar. Det var iaf otroligt vackert ute idag ❄️💕☀️

Imorgon är planen att förbereda inför nyår. Inhandla det vi inte har köpt än och förbereda lite mat. Ska även byta lite av Christophers kläder han fick i julklapp, men som var för litet. 
Sov gott , det ska jag försöka göra. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!