Lite shopping idag och PT-pass

Började dagen med en vända på Coop för att inhandla det sista till nyårsmiddagen. Handla på Coop med Alva nu för tiden är ganska spännande, det gäller att ha ständig uppsikt på hennes kundvagn, då hon nu har börjat få en sådan liten vagn. Hon blir glad när hon får något av oss att stoppa i vagnen, men däremellan försöker hon fylla vagnen med andra för henne- "bra att ha saker." Så man måste vara på sin vakt. Blir som sagt fyra små förrätter, en varmrätt och två efterrätter imorgon. 
Här är en glimt på Andreas förrätt. 
Resten får vara hemligt till imorgon. 😊

Därefter blev det en sväng till Bromma Blocks. Först hämtade jag ut mina skor, (snyggaste Urban project skorna, julklapp från Andeas) Sedan köpte vi oss en blomma som passar fint till morgondagens dukning, vi bytte även lite julklappar på stadium som inte passade Christopher. Så var vi in på Panduro för lite dekorationer till morgondagens  dukning bla de här som passat årets färger av dukning. 😊



Även bolaget hann vi med, men där var vi inte ensamma. Köpte ett vin som skulle passa fint ihop med efterrätten. Får se imorgon vad vi tyckte, vi har ju annars lite svårt för söta dessertviner, men man måste ju prova. 


Efter middagen var det dags för gymmet. Idag hade jag ett pass inbokat med min nya PT. Var lätt otaggad innan jag kom iväg, men OJ! Vad bra det var. Kände att varenda muskel fick jobba. Och jag var helt slut efteråt. Spännande att se om jag ens kommer ur sängen imorgon. Känns skönt att träningsglädjen tycks kommit tillbaka med full kraft. Är lite besviken att jag måste ha en vilodag imorgon efter tre träningsdagar. 
Bilden tog jag på gymmet, jag har varken boxats eller brottats, men de har skaffat en ring till gymmet (coolt 😉)
Nu taggar vi för sista dagen på 2015 imorgon. Nyårsafton! 🎉 God Natt 💤




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!