Länge sedan jag var på gymmet.

Idag jobbar Andreas, så efter morgonbestyren tog jag med mig Alva och blev bjuden på kaffe och paj hos Helena o Tommy. 
Kom hem o plockade lite innan det var dags för Tim att ge sig av på handbollsträning. Själv har jag inte tagit mig till gymmet sedan mitt astmaanfall i början av december, kändes som om kroppen behövde sin vila efter det då jag varit förkyld och trött/andfådd. Men nu mår jag bättre och på onsdag har jag ett pt-pass inbokat, så lika bra att komma iväg idag. Måste säga att det kändes ruskigt bra. Då jag pausat med Calle för att träna med Nordic Wellnes tränare ett tag, men inte kommit igång, hade jag inget färdigt pass, men hittade en bra app " styrkeprogrammet" som jag tyckte om, med många färdiga pass att välja mellan. Dagens övningar blev dessa, 💪🏻
Iskallt när man skulle gå från bilen ikväll. Man är inte van med kylan och nästan 10 minusgrader och tunna träningsbyxor kändes kallt 😝


Till middag blev det kräftor, räkor och lite annat gott. 😜



När vi nattat barnen blev det återigen spel. Kusligt, men Spännande. Det är säkert 10 år sedan jag och Andreas fastnade framför ett spel sist. 

Men nu klockan mycket så säger tack och godnatt för idag. 
Imorgon är hela familjen lediga.
Myys 💕




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!