Julen 2015

Nu har julafton och juldagen 2015 passerat och jag måste säga om någon missat det att jag älskar julen 😘
Här följer lite bilder från de närmsta dagarna. 
Den 23/12 dan före dopparedan var vi till Coop och köpte julmaten. Jag gav mig även av en sväng till Barkarby för att köpa en sista sak. 
Men därefter väntade julgranen på att bli klädd. 









Sedan blev det uppesittarkväll med Bingolotto, och provsmak på julskinkan. William vann 100kr. Vi andra var nära 😝

Julafton kom och det var som vanligt väldigt trevligt. Extra trevligt i år tycker jag var att även mina föräldrar kom. Har saknat dom på julafton många, många år kände jag när dom nu var med. 💕

Jultomten kom även i år och alla barn hade varit snälla. Vi fick besök av en fantastisk tomte i år. Hoppas han kommer nästa år igen 😉
Alva var så glad att tomten kom med paket, jag trodde kanske hon skulle bli blyg, men inte alls, tvärtemot 




Efter tomtenesöket väntade ett gott julbord, men som vanligt tycker man att man knappt hinner äta något innan man är proppmätt. 😖

Och även om barnen kan se tecknat 24/7 om dom vill, tittade vi såklart på Kalle Anka klockan 15 med glögg o pepparkakor 



Därefter väntade ett gäng roliga timmar med att öppna julklappar. Tror ALLA blev nöjda med sina julklappar. Jag blev galet nöjd, fick så mycket fint 💕
# kaffe # pengar # tvål # tvåldispencer #vin # Urban projekt stövlar # ps4 spel #hotellövernattning med barnvakt 

Somnade som klubbade på kvällen och vi fick sova ganska länge på juldagen. Ända sedan, framför allt Alva vaknade, har hon lekt oavbrutet med sina julklappar. Även pojkarna har varit sams hela dagen och umgåtts mycket tillsammans vilket värmer mig ❤️






Jag och Bella tog en promenad till Coop innan dom stängde och vi fick se en vacker fullmåne. 😍 






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!