Äntligen kom snön ❄️

Imorse fick vi en rejäl sovmorgon. Alva sov till strax före 10. Frukost och gjorde oss iordning, sedan begav vi oss till Mall of Scandinavia för att byta skjortan som jag köpte till Andreas. Den var stor som ett tält. Jag hade köpt en Eton, men väl inne på Thernlund provade han lite olika skjortor och det slutade med en Stenströms. Den blir grymt snygg, vilken snygg man jag har. 💕😊.
Han får hämta den imorgon eftermiddag, för skräddaren ska sy in den imorgon. 
Alva tyckte fontänen på "MOS" var spännande ett under att hon inte trillade i 😝.



Åkte förbi Coop på väg hem och Andreas föräldrar på en kaffe. ☕️
När vi åt middag började det snöa! Som vi längtat. Alva var alldeles salig över snön, så jag, Alva, Tim och Andreas tog på oss paltorna och begav oss ut efter middagen. Hela vägen ropade hon -Snö! Jag älskar snö! Nästan ända gången hon var tyst var när hon var tvungen att smaka på snön, igen och igen och igen... Sedan var Tim och hon ute och lekte i snön ett tag efter att jag och Andreas givit upp. 😊







Ikväll ska vi försöka komma i säng i tid då Andreas jobbar imorgon, men sedan har han semester dagarna innan nyårsafton 🎉❤️




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!