Annandag jul

Vi fick lite sovmorgon imorse, sedan tog vi en lugn långfrukost. 
När vi kände oss redo, fick vi med oss Alva och pojkarna, så begav vi oss ut i butikerna. Åkte först till Barkarby och webhallen då Tim skulle köpa sig ett headset. Trodde jag skulle få vänta lääänge i bilen, men blev chockad då det inte var någon före dem och var var på väg igen efter några minuter. 

Åkte vidare till Brommablock då jag skulle byta mina skor. Behövde en större storlek, men då det bara fanns provexemplaret inne och det ville jag inte ha eftersom den provade skon var alldeles för stor, så får jag vänta några dagar på skon då de beställt ett nytt par till butiken. Men det får det vara värt, älskar verkligen stövlarna Andreas köpte till mig 😘

Var lite sega på eftermiddagen och trötta på julmat, så vi hämtade faktiskt pizza från Francos pizzeria i Stäket. 
Inte särskilt nyttigt, men underbart gott. 😝 

På kvällen kom Tina och Jonas förbi och vi styrde upp nyår. En lugn nyår med god mat blir det och det är precis vad jag behöver. 
Fastnade sedan även ikväll framför spelet Andreas köpt. Tiden går då alldeles för fort. Men nu tackar jag för mig. God Natt 💤❤️




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!