Söndag med Bio och löprunda 😊

Idag åkte jag och Tim till Kista för att se på bio Insidan ut såg vi. 😊 Vi hann även handla lite kläder till Tim och Alva efter bion och lite krämer o rengöring från Kicks till mig. 




På vägen hem åkte vi o köpte födelsedagspresent till Amanda, som fyller 15 på tisdag. Därefter till Coop för o köpa lite middag. Burritos blev det och det smakade riktigt bra. 

När vi ätit, duschat o nattat Alva gav jag och Andreas oss ut i spåret. Jag hade som mål att springa en lite längre runda, men i ett skönt tempo. Det gjorde vi också, det kändes sådär "urbra" när benen mest bara rullar på och tankarna far runt. Älskar de passen mest av alla. Därför blev jag förvånad när det visade att milen tog 53:59 minuter och vi därefter orkade springa två km till i just tempo! 💕😃🏃😃🏃💕







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!