Skön sommarsöndag

Varmt och gott idag 😊 Vi åkte till torpet där vi har förenat nytta med nöje idag. Vi har ryckt lite vass, plockat sjögräs från badet, skurat berget från alger och klippt gräsmattan. Vi har badat, ätit lunch på stranden, solat och fikat. T.o.m Andreas har badat idag, o det vill jag lova hör INTE till vanligheterna 
Med andra ord en perfekt sommarsöndag. ☀️  













Blev en pastasallad till middag idag, lagom smarrigt i värmen.


Jag och Bella drog till gymmet för ett styrkepass efter middagen. Jag körde tyngre vikter idag med förre reps, kul 💪




Bella körde både dit och hem. På hemvägen körde vi motorväg för första gången. Går bättre och bättre för henne nu. Den här gången får vi inte ge upp. Den här gången är det bara se till att kämpa på tills hon har sitt kort. 

Imorgon börjar Alva sin inskolning hos Lotta. Tänk att vår älskade lilla Sessa blivit så stor att hon ska börja hos dagmamman. Känns skönt att jag inte är det minsta orolig för det. Hon ska gå hos Lotta och Malin, de bästa dagmammorna man kan tänka sig. Tror inte vi skulle kunna hitta bättre barnomsorg till henne. Den här veckan har hon gått runt med sin nya ryggsäck på ryggen och sagt att hon ska till Lotta 💕






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!