Skolstart för pojkarna

Christopher började skolan i måndags. Nu går han i gymnasiet, helt galet att han blivit så stor. Tim började skolan idag. Han börjar i åk fem. Jag vet att jag sagt det förr, men jag måste säga det igen. Vart tar tiden vägen. 
Jag älskar verkligen då barnen börjar sina sommarlov, men jag måste säga att jag även uppskattar när skolan börjar igen med alla rutiner det för med sig. 
Samtidigt som det dyker upp en oro i magen som jag inte uppskattar. Mina älskade pojkar 💕 vad ni får kämpa men jag måste säga att jag är stolt över er. 
Nu nytt läsår och nya utmaningar och jag fortsätter att kämpa sida vid sida med er. Aldrig ger vi upp. 💕

Hann inte få bilder från pojkarnas skolstart då jag jobbat, men bjuder på lite Alva 😊 som är inne på sista veckan av sin inskolning och det går hur bra som helst, nästan lite för bra. 😊







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!