Pw på lunchrasten och lite träning på det

Jag har tagit för vana sedan jag kom tillbaka till jobbet att ta en pw på lunchrasten. Känner att jag mår bra av det. Få komma ut, rensa hjärnan en stund och tänka på allt eller inget en stund. Samtidigt som jag får lite "gratismotion" på det. 
Tänker bättre när jag går. Tänkarna avlöser varandra och ofta kommer man på en massa bra idéer och löser en massa problem. 😊

Åkte hem från jobbet och svidade snabbt om för att åka till gymmet. Hanna följde med idag också. 

Däremot måste jag nog senarelägga tisdagens träning till efter mötet på tisdagar, så jag hinner träffa Alva, för idag har jag nästan inte sett henne. När jag sa hej då igen, när jag skulle åka till mötet så sa hon. -Mamma stanna hemma. Det sved i mitt hjärta. Längtar till vi vaknar imorgon så jag får pussa på henne. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!