Provåkt till Christophers nya skola.

På måndag är det bara en vecka kvar tills att Christopher börjar ny skola. Han börjar då gymnasiet och ska gå på sjömansskolan. Skolan ligger vid Långholmen, det finns olika vägar att ta sig dit och eftersom Christopher inte åkt  kommunalt förr så har vi idag provåkt de olika vägarna til skolan. Först tog vi pendeltåget till Stockholm Södra och därifrån bussen. 
Sedan tillbaka till centralen med bussen för att åka samma väg med tunnelbanan. Skolan ligger otroligt vackert beläget vid Långholmen.







När vi "provåkt" klart gav vi oss in till city igen. Jag köpte mig ett par ny skor till jobbet. Och sedan var dags för mat. 
Blev ett besök på Jenssens bøfhus. Gott, men framför allt fantastiskt trevligt att hinna sitta tillsammans med bara Christopher, äta god mat och få prata klart. 💕  
Blev en mysig kvalitetsdag med Christopher, där vi har förenat nytta med nöje. 

Hemma igen kom Helena över på kvällen. Jag skulle bara spana lite på några av hennes halsband. Hon pysslar mycket och just nu gör hon egna smycken. Sista modellen av smycken bra älskar jag. De är verkligen fina. 
Ikväll fastnade hon 😊 Vilket jag tycker är så trevligt. Känns som riktig sommar när man kan sitta ute på kvällen och surra ned sina fina vänner. 

Alva ville också prova halsbanden och sprang mellan Helena som fick byta halsband och spegeln för att titta hur fin hon var. 






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!