Lördag pw i Väsjöbacken och trevligt besök till middagen

Nu är det söndags morgon och jag ska snart kliva ur sängen, men tänkte först skriva lite om gårdagen. 
Både jag o Andreas vaknade tidigt, klev upp och dagen kändes som om vi hann med en del. 
Först planterade vi magnolian och hämtade stenar hos Tina i Jonas som vi la runt, det blev bra tycker jag. Efter ett besök på tippen, åkte vi till Väsjöbacken som vi gick upp för flera gånger. Galet vad tungt det var 😝 Mycket tyngre än jag någonsin kunnat föreställa mig. 
Men en häftig upplevelse och fantastisk utsikt. Det var Andreas idé, kul tycker jag det är att göra saker som man annars inte brukar 😊 

Hemma igen så packade jag bara om och åkte vidare till gymmet. Blev ett styrkepass. Benpressen kändes läskigt tung efter "passet" i backen. 😉 

På kvällen fick vi sedan besök till middagen av Tina, Jonas, Lovisa och My. Vi bjöd på Flankstek, delikatesspotatis i ugn med ugnsrostade rotsaker och sallad. Jonas gjorde en underbart god pepparsås till. Det var riktigt gott 😜 
Jimmy, Mys bror kom förbi efter middagen också, 
En mycket trevlig kväll och vi kunde fortfarande sitta ute fram till tolv, man får passa på, snart är det september och man känner i luften att hösten snart kommer smygande. 









Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!