Lördag - Midnattsloppet och William 23 år

Skriver idag söndag, då jag var så trött igår att jag aldrig hann knåpa ihop något. 
Jag startade iaf dagen med att gå till Maarit och fixa naglarna. Fick byta ifrån Susi som jag gått hos förr, då hon nu är sjukskriven. Blev nöjd hos Maarit med, så bokade återbesök hos henne också. 

William fyllde 23 år! Det har vi såklart firat med tårta och paket 🎉 Stort Grattis på födelsedagen William! Vi är så glada att du kommit in i våra liv, och Alva är superglad att du finns här. 😃💕 

Bra väder har vi haft idag, fyllde lite vatten till Alva här hemma att bada i.

Sedan var det dags för Midnattsloppet som jag sett fram emot och tränat inför en tid. Jag hade mitt mål att klara loppet på under 55 minuter, men trodde mig aldrig att jag skulle klara det under ett motionslopp. Men det gjorde jag! 🎉👏👏👏🎉 och det är jag sjuk stolt över. Jag sprang på 54:56 min. Förbättrade min tid med 12!!! minuter sedan förra årets midnattslopp. Andreas gjorde också ett riktigt bra lopp och sprang 2minuter snabbare än förra året. 










Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!