Löpträning efter jobbet med Spring för livet

I höstas hittade jag en löpargrupp här i Kungsängen som jag ville springa med, men blev ju skadad i samma veva, så det blev aldrig av. Idag däremot, var det premiär för höstens träningar, så då åkte jag dit för att provträna. Måste säga att det var väldigt trevligt och kändes givande, så det kommer bli fler gånger. 
Idag sprang vi backintervaller och sedan tränade lite "löparstyrka". Gick även igenom lite löpningens grunder. Duktig tränare tycker jag det var och en peppande grupp. Träningarna ligger på måndagar och lördagar. Så nästa träning där blir om en vecka, för på lördag springer jag och Andreas Midnattsloppet. 🏃👍




När jag kom hem höll Andreas på att natta Alva, men jag "avlöste" honom vid åtta så han skulle få åka på handbollsträningen. Men då hon 40 minuter senare inte somnat fick hon komma upp. Vi satt en stund och läste sagor och nästa gång jag gick upp med henne somnade hon som en stock. 

Dags att sova, öppnar på jobbet imorgon. 😊




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!